€
Teams 0
Deelnemers 0
Fietsvrienden Wormer
voor Ronald McDonald Huis Emma Amsterdam
€ / €15.000
Laatste donaties
Voor de 10e keer steunen wij het Emma huis. Ons motto opgeven is geen optie past bij de fietsvrienden Wormer, het emma huis, ouders en kinderen waar wij voor fietsen.. Ongelofelijk goed doel waar wij ons graag voor inzetten.
Updates
12 mei
Gerrit Blaauw Fonds sponsor van ons vervoer
Sponsors van dit team
Gerrit Blaauw Fonds sponsor van ons vervoer
247 donaties
Hup Rick! Eindelijk eens zelf op die fiets. Ps. Volgens mij waren het er .... 25?!
Jammer dat het niet doorgaat, maar het blijft een prachtige donatie en doel !!!
Trots op jullie!
Petje af voor 10 jaar, nog een keer knallen voor RMCD!
Voor de kindjes
Succes! Groetjes ons!
Veel succes met dit mooie initiatief!
Fantastisch dat jullie dit doen!!
Zet em op, Enrico !! 💪👊👍
Succes maatje!!
Mooi doel! Veel succes!
Succes mannen
Super aktie Hans! Zet hem op! Succes.🍀
succes hans
Heel veel succes
Mannen, heel veel succes!!!
Heel veel succes Hans en het team.
moest van John succes allemaal weer!
Veel succes!
Zet hem op Marco!💪
Laat dat koffiemolentje maar draaien!
Goo broer!
Mooi initiatief en veel succes!
Heel veel succes Enrico en Fietsvrienden Wormer. Groet, Ilona & Henk Jansen
Succes topper! En aan het gehele team.
Goed bezig topper!
Bon courage !
Success Enrico!
Succes Knup! 💪
Mooi initiatief en succes met de sportieve uitdaging
Succes
Succes!!
Veel succes Enrico!
Doe je goed en behalve goed doel en lekker fiersen
Succes weer mannen. Heel knap dat jullie dit nog steeds volhouden.
Goed bezig!! :)
Top dat jullie je inzetten voor dit goede doel!!
Succes met deze actie, jullie kunnen dit💪
Zet ‘m op marcootje!! xxxxx
Succes lieve opa Marco !!! Kus Mats
Lekker bezig Marco. Groetjes Ari
Let’s gooooo xx Tess en Delano
Mannen.Heel veel succes.
Hup Rick!
Voor de 10e keer! Wat een prestatie dat jullie je keer op keer weer inzetten. Zoals jullie weten heeft er iemand heel dicht bij ons al meerdere keren gebruik gemaakt van jullie goede doel. We weten als geen ander hoe belangrijk dit kan zijn in spannende tijden.
Goed bezig Hans👍
Zet ‘m op Hans!
Zet hem op Stephan!!
Zet hem op Ron als iemand het kan dan ben jij het en het is voor een mooi doel Xx Frank en Carole
Topper!
You go Marco!👊
Goed bezig!
Succes
Lieve Hans en fietsvrienden, Alweer de tiende keer dat jullie meedoen. Jullie zijn echt toppers! Heel veel succes en geniet er ook van met elkaar. Super dat jullie je voor het Ronald McDonaldhuis inzetten! Liefs, Anna.
Marcel je bent een topgozer.
Heel veel succes. Jan & Karin
Zet hem op! Heel veel succes en we trappen met je mee!
Succes!
Heel veel succes.
Prachtig doel, succes met de tocht❤️
Heel veel succes topper. Bennie en Corina
Hup Rick ;)
Succes!!!
💪💪
Succes!
Fantastisch doel!!
Succes Hans!
Succes Ron!! Super dat jullie dit gaan doen! Gr. Ton en Bettina
Go papa 🫶🏼
Succes, het lukt je!
Succes. Trots op jullie!
Veel succes!
Succes Hans !
Succes 💪🏻
Kan als vrijwilliger van Hoeve ronaldmcdonald Beetsterzwaag dit mooie initiatief van jou niet negeren! Zet hem op👍🏻
Heel veel succes Marcel!
Goed doel zeg, zet 'm op!
Top initiatief! Succes met fietsen!
Veel succes voor een heel goed doel . Veldeszenith Watches .
Succes met de uitdaging💪🏼
Goed bezig Hans, veel succes.
Heel veel succes allen!! zet hem op
Héél veel succes!!
Toi toi toi Hans, zet ‘m op!💪😀
Succes 💪🏼
Zet hem op Stephan goed doel waar jullie voor fietsen
💪🏻💪🏻
SUCCES en wat een goed doel..
Veel success met de active en hoop dat jullie goed fiets weer krijgen
Zet hem op Hans !
Prachtig doel. Zet hem op Hans. He kunt het!!
Zet hem op Jeroen Knuppe !
Wel een beetje doortrappen Hans.
Goed doel, zet hem op ! Groetjes, Hilde en Petra de Jonge
Heel veel succes voor een super goed doel !
Zet hem op, Hans! Doen jullie goed 😁 Sterkte, maar ook heel veel plezier!
Een heel goed doel !
Buurtje, succes weer met deze mooie prestatie! Spreek je, Patrick en Marieke
Veel succes!!
Go go go Topper 💪💪
Zet hem op Stephan
hup hup
Succes pap trots op je 💪
🚀
Succes Jeroen!
Succes topper(s)💪!
Heel veel succes Suson & Sophia 🚵♂️🚴♀️🍀🙏
Succes Roland en teamgenoten!
Wat een mooie actie. Veel succes!
Zet hem op mannen!
Supertrots dat jullie dit jaren hebben gedaan, op naar de laatste, succes💪🏼
Zet m op
Heel veel succes!
Veel succes Roland!
Topper super dat je dit weer doet voor het Emma huis
Heel veel succes en plezier! Gerard en Jeannette
Ieder jaar weer lever je samen met team een topprestatie! Veel suc6!
een mooie mijlpaal, succes Enrico!
Respect voor wat jullie doen !!!!
Go go go Enrico
Succes
Mooi hoor Roland. Succes!!
🚴♂️👍💪
Veel succes!
Heel veel succes!!!!
Een mooi doel voor elk uur een euro
Succes!
Zet hem op!
Heel veel succes mannen!!!!!
Whoehoeeee go Rick!! (En anderen)
Oostknolledammer pure sang helaas volgende keer een Medemblikker en dat duurt niet zo lang ! Maar blijf fietsen zo lang als het kan😀
Zet em op Rick!!
Veel succes!!!
Zet um op👍
Goed initiatief Marco! Go,go,go!!!
Succes Enrico en Fietsvrienden, toppers!
Succes Rick, en alle fiets vrienden!
Trappen maar ouwe !!🚴
VAMOS!
Yeahhh, Toppers ! Geweldig dat jullie dit doen👍🏻
Wel verdiend na 9 keer samen als begeleider meegeweest te zijn! Zet m op vriend!
Succes!
Respect!
Goed bezig! Succes!
Mooie actie mannen en laat Marco maar extra hard trappen! Trots op jullie
Gas erop maat. Laat je Brabantse vriend eindelijk een keer trots op je zijn…!!!
Succes weer 🙌🏻
Veel succes!
Succes Rick , mooi
Zet hem op!
Succes Marcel en de rest van het team😊👍
Wauw voor de 10de keer wat een mijlpaal . Zet hem op. We zijn nu al trots op je. Liefs, Andries en Janoux
💪💪💪
Wat een mijlpaal. Voor het tiende jaar fiets jij de ballen uit je broek. We wensen je heel veel succes en probeer een beetje te genieten. We zijn trots op je. Dikke kus, Indy & Yoëlle
Succes!!!
Heel veel succes! Liefs Luuk, Charissa en Tijn
Succes allemaal
Succes allemaal!
Trappen Enrico! Trappen!
Succes topper, super goed doel en een mijlpaal om voor de tiende keer mee te doen!
Succes!!
Heel veel succes!
€ / €15.000

