€
Teams 0
Deelnemers 0
Sammy fietst de Mini-Homeride!
€ / €750
Laatste donaties
Hoi! Ik ben Sammy (11) 🚴
Dit jaar doe ik voor het eerst mee aan de Kids Home Ride en ga ik 50 kilometer fietsen voor het RonaldMcDonald huis. Best spannend…maar vooral heel leuk!
Voor mij is dit niet zomaar een fietstocht.
Toen ik 4 jaar was, lag ik een week in het ziekenhuis op de intensive care. Dankzij het RonaldMcDonald huis konden mijn papa en mama toen dichtbij mij blijven slapen en mij een nachtzoentje geven.
Nu gaat het gelukkig heel goed met mij. En daarom wil ik graag iets terugdoen omdat ik weet hoe belangrijk dit is.
Met deze fietstocht wil ik geld inzamelen voor zieke kinderen voor nachtzoentjes van hun ouders, want dat is op dat moment het allerbelangrijkste.
17 mei ga ik die 50 kilometer fietsen. Wil jij mij helpen met een sponsorbedrag?
Dank je wel!
Liefs, Sammy ❤️
Een klein berichtje van haar trotse ouders:
Als ouders weten wij hoe waardevol het is om dicht bij je kind te kunnen zijn in zo’n periode. Het Ronald McDonald Huis heeft daar voor ons echt het verschil in gemaakt.
Dat Sammy nu zelf op de fiets stapt om hieraan bij te dragen, maakt ons ontzettend trots. Mooi om te zien hoe zij dit op haar eigen manier wil teruggeven.
Bedankt voor jullie steun, groot of klein.
53 donaties
Zet hem op Sammy!!
Veel succes Sammy ❤️💕 super knap en dapper dapper van jou! Groetjes Janneke
Wat ontzettend stoer! Heel veel succes!!
🧡
Go go go!
Zet um op Sammy, super gaaf dat je dit doet
Veel succes Sammy, zet hem op! 💪
Heel veel succes. Erg knap Sammy !
Zet hem op Sammy! Ik vindt het echt super stoer van je dat je dit gaat doen en het gaat je zeker lukken!
Superknap Sammy!
Wow, lieve Sammy! Super knap ❤️
Hup hup hup Sammy! Je kunt het! Liefs Isabelle en Sophie
Heel veel succes!!
Hup hup zet hem op!! Keigoed!!
Go Sammy!
Suc6 Sam
Zet ‘m op 💪
Hi Sammy, wat een super mooi doel! Echt heel gaaf dat je dit doet. Heel veel succes met het fietsen!
Hey Sammy! Wat ontzettend goed en fijn dat jij je gaat inzetten voor dit goede doel! Ik hoop dat je heel veel nachtzoentjes op gaat halen voor de families die die nachtzoenen in de toekomst willen geven aan hun zieke kind. Zet hem op! Groetjes Mariëtte
Hele mooie actie van jou!! Gaat je zeker lukken!!
Wauw Sammy!! Wat mooi dat je dit wil doen! We sponsoren je heel graag hiervoor. Veel plezier en succes!
Veel succes Sammy.
Zet m op Sammy! En vooral genieten!
Wat een mooi doel! Heel veel succes Sammy! Groetjes Sander en Judith
Heel veel plezier en succes!
Wat een mooi initiatief. Namens onze zoon Nick✨ doen we graag een bijdrage
Lieve Sammy, wat een mooi initiatief, wat lief dat jij je daarvoor gaat inzetten! Veel succes! Liefs ome Johan, tante Lenneke, Fiene, Jet en Ole
Lieve Sammy Heel veel succes, ik ben nu al super trots op jou.
Veel succes Sammy! Groetjes Floor
Hoi Sammy, Wat fantastisch dat jij dit doet voor de zieke kinderen. Zet hem op! Gerwin, Marieke en Evi
Lieve Samson, Wat een lieve actie van jou. Liefs Moos, Annelie en Kyona
Onze dappere kleindochter gaat het 'm flikken. Zet 'm op Sammy.
Succes! En veel plezier.
Super trots op mijn lieve nichtje! You can do it!
Knap hoor Sammy! Doe je best!
Zet m op Sammy 🍀🎉
Succes!!🍀
Zet 'm op!
Zet 'm op Sammy!!
Zet 'm op!!!!
Goed zo, Sammy!
Een heel goed doel en zet m op Sammy!! Lieve groet van Emiel, Monique en Puck
Succes Sammy!
Lieve Sammy. Ik vind je nu al een kanjer. Het feit dat je hier bij stil staat en iets terug wilt doen is goud waard. Dikke knuffel. Liefs. Juf Anita.
Super knap en mooi dat je dit doet Sammy! Zet hem op!
Lieve Sammy, met liefde dragen we hieraan bij. We zijn ontzettend trots op je. Ga ervoor en geniet van dit mooie avontuur. Papa en mama.
€ / €750

