€ / €7.500
Laatste donaties
Loop'm veur ons Hoes gaat weer 24 uur knallen voor het Ronald McDonald Huis Groningen!
In 2026 wandelen we 120 km rondom Utrecht om gezinnen dicht bij hun zieke kind te houden.
Waarom? Omdat geen enkel kind ziek zou moeten zijn zonder zijn ouders dichtbij!
Acties van dit team
130 donaties
Heeeeel veel succes en plezier allemaal komend weekend, keep it cool en drink VEUL!!!
Loop jezelf niet kapot lol
Zet hem op Silvy!
Zet hem op met elkaar laiverds, ik denk aan jullie
Je bent een topper en doet mooie dingen !! Zet hem op!
Hoi Megan heel veel succes Groetjes Jan, Klaasje.
Zet hem op ondanks de jetlag!
Zet hem op Inge!
Zet hem op Ron!
Zet hem op Martijn!
Mede namens de Ammerzodense bende van ellende; zet ‘m op!
Super goed dat je weer mee doet Martijn. Zet hem op!
Succes!!!
Veel succes Martijn. Hoop, dat je het gezond haalt. Je suikertante.
Goed bezig Yolande, zet ’m op!
Moak dr'n nuvere dag van met op tied roemte veur 'n kop kovvie of wat aans🤗
Hop hop hop, zet hem op!
Heel veel succes en plezier Geertrude 🍀 Supermooi doel !
Trots op je, go girl
Heel veel succes Geertrude!!
Zet hem op Yolande!
Fantastisch initiatief! You go girl 💪
Veel succes en loopplezier Silvy! Ik draag graag een steentje bij aan dit mooie doel.
Mooi initiatief! Veel succes!
Succes Silvy!
Hoi lieverd, zet m op !!
Go Ron go
Top doel!!
Zet ‘m op voor dit mooie doel!
Wat knap Megan en wat een goed doel! Heel veel succes!!
Go Sil! Heel veel succes!
Succes, Megan!
Heel veel succes!!
Veel succes!
Mooie actie Megan! Heel veel succes:)
Go Megan! Liefs Lianne en myriam, Zayn Joan en Lenn
Heel veel succes en hopelijk levert het een heel mooi bedrag op! 💪🏻😁
Succes Megan!!
Zet’m op Megan! Dank namens alle gezinnen.
Zet h'm op!
Goed bezig!
Super Megan. Zet hem op met jullie team
Topper, zet ‘m op!
Top Silvy,uit ervaring weet ik wat het Ronald McDonald's Huis betekend voor ouders!
Zet ‘m op Silvy
Zet hem op toppers! Dikke zoen
Succes!!
Zet 'm op tante Silvy!
Voor elke kilometer eentje lieve topper(s)
Yeah Silly!!!!
Supergoed dat jullie dit doen met elkaar! Veel succes 💪❤️🩹!
Allemaal heel veel succes en wandelplezier!
Heeeeeel veel succes!!!!
Tof dat je weer mee doet, succes!
Opbrengst emballage actie AH Peelo Hillenga april 2026
Goed bezig! Zet em op 💪🏽
Goed bezig Yo, ga zo door!
Zet 'm weer op Yolande!
Opbrengst emballage actie Albert Heijn Klaver Kortwijk Sleen & Nieuw-Amsterdam
Een dank aan alle liefhebbers van puur sap.
Opbrengst statiegeld AH Assen Oost november 2025
12 pakketten
17 x pakketten
aantal verkochte hutspotpakketten via het huis en van mijzelf
22 hutspot pakketten Johanna!!!
Super dat jullie weer gaan 'walken' voor Huis Groningen! Gogogo!!!
You go, girl💕
💕
€ / €7.500

