€
Teams 0
Deelnemers 0
€ / €2.000
Laatste donaties
Wij hebben afgelopen jaar zelf gebruik gemaakt van het ronald McDonalds huis in Utrecht toen mijn zoontje opgenomen was in het WKZ. We verwachten er nog vaker gebruik van te gaan maken en dit lijkt mij mooi om te doen! Ik heb een team van familie/vrienden gemaakt die ook mee willen doen! We lopen mee omdat we elke ouder gunnen dat ze zo dichtbij hun kind kunnen zijn!
Acties van deze HomeSporter
60 donaties
Lieve Kim en vrienden,wat mooi dat jullie hier aan mee doen en zo iets terug doen voor de support die jullie hebben ervaren tijdens de meerdere ziekenhuisopnames van jullie jongste zoon.Nabijheid van ouders is zo belangrijk voor kinderen in zo'n moeilijke indrukwekkende periode in hun leven.Maar ook voor de ouders zelf ,helpt het om zoveel mogelijk energie te houden om er voor hun kind te kunnen zijn.En ervaringen te delen met andere oiders in gelijksoortige situatie. Zet 'm op met elkaar!Liefs,Minke
Topperssss
Zet hem op!
Sponsoring door Schildersbedrijf Hoek
Het gaat je lukken!! Lfs Marga
Zet hem op Kim!!
Zet hem op Kim, goed bezig!
Kim , zet hem op !!! wat een mooie doel !
Super goed doel! Heel veel succes en plezier
Trots op jullie.
Succes!! (Vriendin van Nikki, en mamma van zorgkindje)
Wow, wat een toppers! Super knap dat je/jullie dit doen!
Maat 68 pakket en vest en pakje
Oball Nijntje boomhut Broeken en romper Stip slaapzak Strijsvogel
Fidget game
Kleding pakket maat 74
Grijs adidas pakje en uv dino pakje
Box verkocht
2 vesten, uv streep pakje en groen setje
Verkoop lego vinted
Romper pakker 74/80
Mini lego dierentuin dieren
Babyvoeding
Kleding pakket jongens maat 80
Heel veel succes
Extra contant geld koningsdag
Grabbelton verkoop koningsdag
Go Martijn Go! Liefs tante Viv
Verkoop speelgoed en spullen koningsdag
Verkoop lotterij volwassenen koningsdag
Geld verkoop lotterij kinderen koningsdag
Statiegeld van de buurt opgehaald
Verkoop speelgoed koningsdag
Succes
Beste Kim, we spraken elkaar op koningsdag in Woerden. Toen had mijn zoon geen geld meer bij zich om te grabbelen. Toen hebben we beloofd dat we zouden sponsoren via de site. Bij deze! Heel veel succes en sterkte met je zoontje! Groetjes Iris en Tijn! 😉😊
Heel veel succes.
Mooi intitiatief en sterkte met Martijn
Succes Kim💪😘
Mooi dat je dit gaat doen Kim! Suc6!
Dessely stuurde mij door, dus bedank haar maar. :) Groet Tybalt
Heel veel succes!
Heel veel succes!
Heel veel succes! 💪
Ga ervoor! Succes
Supertrots op jullie! Alvast veel succes.
Via Nikki kreeg ik een link van jullie actie.. wij hebben zelf via ons dochtertje te maken gehad met het Ronald McDonald huis. Zo goed dat jullie ervoor sporten! Succes!
Super van je Kim, dat je dit gaat doen. Laat zeker wat fotootjes van je wandeltocht zien. Liefs Miranda en Remco
Succes!
Lieve Kim en Sebastiaan, Wij doneren graag aan jullie. Mooi als ouders idd blijvend gebruik kunnen maken van het huis en jullie hierdoor ook dichtbij Martijn kunnen zijn als huj weer een opname heeft. Liefs Elvira en Gerard
Lieve Kim, We zijn trots op jou en Martijn Kus J&B
Heel veel succes voor het hele ream en een knuffel voor Martijn en Luuk ❤️
Omdat elke kleine bijdrage er toe doet!
Trots op jullie, zo mooi dat jullie dit doen💪🏼❤️
€ / €2.000

