€ / €24.000
Laatste donaties
Als een mix team van vrijwilligers en ervaringsdeskundigen weten wij als geen ander hoe belangrijk de Ronald McDonaldhuizen zijn voor vele gezinnen in een moeilijke periode. Daar zetten wij ons met Liefde 24 uur voor in!
Acties van dit team
609 donaties
Hitte of geen hitte, het doel blijft gewaarborgd 👍🏻
Je bent een topper lieve Bente !!
Zet m op lieverd!
Heel veel succes lieve Bente!! 🚶♀️ 👏👏
hi meis, zet hem op, het gaat je zeker lukken, ik ben trots op je.
Je bent een kanjer....you go girl
Heel veel succes, Irene!! En sterkte met de hitte!
Keep on going 😍
Heel veel succes en sterkte
Lekker stappen. Veel plezier!
Bente YOU ROCK!!!!
Mooie actie voor een goed doel. Succes!
Go go go, Bente!
Zet m op Bente!!
Heel veel succes!
Bente, super dat je had inzet, succes
Zet 'm op Bente en andere teamleden! Slapen kan altijd nog.
Topper!!
Wat een mooi doel, heel veel succes Bente 💪🏾
Bente war ben je toch een topper, zet hem op
Succes!!
zet m op Bent!!!
Succes !
Succes !
Mooi goed doel, zet hem op Bente en team 💪
Hou het hoofd koel! Super dat je dit doet. Succes!
Succes Bente❤
Benteeeeeeh!!!!
Mijn vroegere beste vriendinnetje. Wat gaaf te zien wat je allemaal doet. Heel veel succes met deze prestatie en jullie mooie doel vanuit Africa!
Weer goed bezig!👍 Zet hem op Haagse mopjes 💪
Wat een fantastisch doel. Succes Haagse Mopjes
Super trots op jou!
Aan de knutsel met de kids voor het goede doel. Dubbel zo leuk!
Succes!!!
Go for it
Irene succes, en ga ervoor!
Wens jullie allemaal een succes volle dag!
Jullie zijn toppers ! Zet hem op Diana en Team !
Super bedankt lieve mensen voor het doneren van julie flesjes en/of blikjes. Dit komt meer dan goed terrecht!
Zet hem op Diana!
Zet hem op Diana. Jullie kunnen het. Groet van Tante Saffira
Succes team Haagse mopjes!
Ha Irene, Heel veel mooie kilometers met elkaar. Met zo'n prachtig lied erbij moet het zeker lukken. Lieve groet van Simone.
Je bent en blijft een kanjer! Heel veel succes maar zeker ook heel veel plezier.
Lieve Jolanda, Wat een ongelooflijke prestatie ga jij neerzetten. Vierentwintig uur wandelen, 120 kilometer, puur om andere gezinnen dichtbij hun zieke kind te houden! Natuurlijk steun ik jou en Team Haagse Mopjes! Mijn donatie is een klein gebaar vergeleken met de enorme inzet die jij toont, maar samen maken we het verschil voor ouders die in de moeilijkste periode van hun leven zitten. Zet ’m op. Ik loop in gedachten met je mee. Liefs, Jan
Heel veel mooie, gezellige, veilige kilometers! Zet m op!
Super leuk Mozaïek pakketje! En jullie succes met wandelen!
Lieve bezoekers, Super bedankt voor deze mooie donaties voor het Ronald McDonaldhuis!
Succes Jo!!
Wat een super mooi initiatief.Zet hem op.
Goed bezig!
Martin en Kasandra zet hem op! Jullie kunnen het!
Zet hem op, Diana!
Goed gelopen Elouisa en Sebatian van Deurzen!!
Hup hup hup
Trots op je Irene
Heel veel succes Irene . Super goed dat jullie dit doen💓
Ben trots op jou, lieverd. Zet um op en jij zet je in voor andere die steun nodig hebben en daarbij bewaak jij je eigen grenzen. Het Balanceren der Leven♡♡ heel veel liefssssShanti♡♡
Zet m op kanjer! You go girl!!
SUCCES TOPPERTJE!! XXX
Kanjer !!!
Heel veel succes 💪
Zet ‘m op kanjer!
Fantastisch werk!
Trots op jou ondanks alles toch zo door te gaan 🥰
You go girl
Miranda, veel plezier en top dat je mee doet! You rock
Zet hem op lieffie!
Go Roelf!
Roelf je bent een topper!
Goeie actie, Roelf!
Succes Roelf!
Wat een prachtig doel!
Veel succes !!
Succes!!!
Zet m op Roelf!!!!
Gezellig je dan te zien en succes!!🤞🏼
Jo, je bent een kanjer!
Alle contanten die er op school zijn afgelevers! Wauw!
Goed gedaan Sebastian!
Heel goed gedaan Reeva! Knap dat je zoveel rondjes gehaald hebt en zoveel sponsors gevonden hebt! Kusss
Trots op je 😀
Heel veel succes gewenst!
Namens Rayaan en Fayaaz Ketwaru
Namens Rayaan en Fayaaz Ketwaru
Wat een mooi doel!
Wij wensen Martin en jou veel succes.
Succes!!
Heel veel succes ✨️
Wat een lieve mensen op de koningsmarkt. Super dankbaar voor deze geweldige opbrengst!
Opa -oma Ayla
Succes, samen sterk ! met elkaar voor een heel goed doel
Succes! Groetjes van Ayla
Groetjes van Zachary aan de toppers
Denvey en Maycey super goed gedaan! Wij zijn trots op jullie
Hup Isabella uit 1B van De Gantel!🤩
Hup hup Noah en Sophie! Jullie hebben echt super goed gedaan. Veel liefs van Tante Sanne en Ome Dennis
Super knap gedaan Noa en Levi! ❤️😘
Super goed gedaan Noa en Levi! Wij zijn trots op jullie :)
Knap gedaan Noa en Levi
Super goed gedaan levi!!!
Jullie zijn Toppertjes 💪
Goed gedaan lieve Noa en Levi!!
Knap gelopen Floris!
Ryan Jahangir groep 3B sponsorloop geld
Team Amin Benali
Super prestatie Sami!
Go Reeva Go! Super knap dat je hier aan mee doet. Wij zijn trots op jou, liefs
Go Elijah, zet 'm op! Mama, Tante Riwa en Tante Yamile, Opa en Oma.
Zet hem op!!
Hup Odin!
Heel veel plezier en succes Jasmine en Kris!
Doe je best Fleur!
Go Nahla!!! Groet, Aman Massi
Heel goed dat je meeloopt voor goede doelen! Zet hem op.
Veel succes ❣️
Go Nahla!!!
Heel veel succes Ariyana, wat een mooie actie.
Veel succes Aman, Namens Reita mousie, Khushi, jiya
Hup hup Jaxx en Zyan van der Starre! Zet hem op!
Ga ervoor Afsana! Je kan het lieve meid 😊 groet buurvrouw Shadena
Go Kai go! Jij bent sneller dan de wind! Doe je best en geniet ervan! 💙
samara mander
Kom op Skye!
Maaz Awan uit groep 1/2c
Succes isabella uit klas 1.2c! Loveyou!
Succes aan alle kinderen die meedoen.
Goed doel!! Zet 'm op!
Alles is te koop, behalve liefde. En dat verdient een ieder.
Hup Tijda Hup!
Super trots op Tijda!
Go Tijda je kan het!
Tante Miranda en ome Patrick zijn super trots!
Tante Miranda en ome Patrick zijn super trots!
Ren ze voor het goede doel en heel veel plezier Jasmine en Kris <3
Heel veel succes Jasmine en Kris :)
Let's go Skye! 🙌
Lets go skyeeee ❤️❤️
Heel veel succes met alle rondjes op de sponsorloop, Aman! Tante Carole en Shanoe mousie.
Heel veel succes Aman, namens Chhaya en Shafania.
Goedzo dat jullie dit doen 👍🏻
Wat een top doel!
Levi Reeb
Noa Reeb
Zet hem op ! Ik ben trots op je
Topper, veel succes en geniet er van!
Go go go ...lieve Jo
Zet m op!
Gooo koningskoppel! Noah en Sophie! <3
Jo, trots op wat je voor de medemens doet❤️
Zet m op! Liefs van Sia en Jay
laat jullie energie de overwinning zijn voor de zieke kinderen die net dat steuntje in de rug kunnen gebruiken
Hup gaan met die banaan..groetjes tante Pamela
Heel veel succes!
Een mooie prestatie voor een nog mooier doel. Zet hem op namens ZorgMies Den Haag, Westland & Hoek van Holland
Wat een superleuke actie is dit weer!! Goed bezig Martin! Sven is heel blij met zijn vogelhuis!!
Succes kiana kan je zetten..
Lieve Kiana, zet hem op bij de sponsorloop! U can do it 💪🏽
Succes Mopjes!
You got it Kiana!!!
Succes
Heel goed dat jullie dit doen, hem op
Toi toi toi , zet hem op lieve Kiana! Liefs Deai Hamoud & Tante Firo
Go Kiana!
Heel veel succes Kiana!
Wat een topdag!
Huisje
Veel succes!
Finnley heering
Jane, je kan het! Heel veel succes!
Goed bezig.....Miranda
Hierbij ons statiegeld!
Heel veel succes 🫶🏼🍀
Heel goed van jullie dit elk jaar weer te doen en vol te houden
Gewoon toppers!
Heel veel succes💪🍀
Mooi doel, veel succes en plezier Miranda!
Hi lieverd , Uit het oog maar niet uit het hart, Mopje 💜 Heel veel succes je 6e keer 🍀 Groetjes van een oud mopje ( herinnering die ik nog steeds koester )
Zet hem op!
Topper, zet em op xxx groetjes Linda
Heel veel succes gewenst veel wandelplezier
Heel veel succes!
Super goed, irene je kan het👍❤️🩹
You never walk alone Irene..
Veel plezier in het juich team en met lopen! 👊🏼❣️
Paashaas
Paashaas
Wat een inzet weer! Heel veel succes Kassandra en met je team!
Paashaas Succes haagse mopjes
Als trouwe partner van mij op de vrijdag twijfel ik geen moment aan jouw inzet. Dít wordt mede door jouw bijdrage een geweldig 'event'. Veel plezier met elkaar.
Heel goed doel. Ik steun het van harte‼️❤️♏️♈️🅱️
Paashaas, zet 'm op🚶🚶🚶
Paashaas Niet geschoten is altijd mis 😘
Paashaas
Paashaas
Hop hop hop de Paashaas
Paashaas Jullie zijn goed bezig! Ga zo door!
Paashaas
Paashaas 🥰
Succes Haagse Mopjes!
Je kan het! Succes en veel plezier met elkaar
Hoe kunnen wij zon leuke juf nu niet steunen met zon mooi doel.
Succes! 😘
Super gaaf dat je hier aan mee doet You can do it Trots op jouw ❤️🍀👍🏼
GO GO GO Jootje!!
Jolanda super dat je dit doet. Een aardige uitdaging. Heel veel succes en plezier.😘
Succes!!
❤️
Heel mooi dat je dit doet ♥️
Succes!!!
Mooi en heel goed doel. Veel succes
Wat een goed initiatief buuf! Lieve groeten van Alex & Esther
Pracht initiatief!!!
Succes !!
Hup hup hup zet hem op!!!
Succes met trainen voor het mooie doel
Heel veel succes Jo!😘
heel veel succes Jolanda!!! goed bezig!!
Trots op jou mam!!!
Zet m op! Super goed bezig
Wij wensen de 'Toppers van de Haagse Mopjes' veel plezier en succes met de Home Walk. Op naar een prachtige dag en naar een geweldig bedrag voor het Ronald MacDonaldhuis Den Haag! Team De Tuinderij gelooft in jullie! :D
Wat een goede actie. Succes Haagse Mopjes!
Zet hem op. 💪🏻💪🏻💪🏻💪🏻👍🏻👊🏻👊🏻👊🏻🫶🏻
Diana zet m op zus! Ik ben trots op je XxX Rebecca
Je kan het! Zet hem op!❤️🏃♀️
Succes
Zet hem op allemaal
Ik wens alle Haagse Mopjes veel succes en dank jullie wel dat jullie je inzetten voor gezinnen zoals ons. Wat hebben wij veel steun gehad van al die lieve vrijwilligers in verschillende huizen die belangeloos naar ons hebben geluisterd, ons hebben verzorgd en ons thuis hebben laten voelen. Onze lichtpuntjes. En Kasandra, wij hebben het nog vaak over jou gehad. Bij al onze drie kinderen was jij onze kraamverzorgster en bij onze laatste dochter zelfs aanwezig en een grote hulp bij de bevalling. Wat hebben we samen met jou veel gekletst, gelachen maar ook gehuild. Jouw geduld, jouw rust en je luisterend oor zijn ons altijd bij gebleven. Maar vooral jouw oplettendheid. En hoe jij ons in rust vertelde dat je toch even de verloskundige ging bellen voor een extra check. Jij zag iets wat wij niet zagen. Een zeer lange opname volgde, maar wat waren we jou dankbaar. Dat heeft ons kind gered. En toen we jou naar een aantal maanden wilde bedanken werkte je niet meer voor het bureau. Maar nu zag ik je voorbij komen. Dus dan maar een bedankje via deze gift! ❤️❤️❤️ Dank je wel! Ook namens Boris, Merel en Yasmijn.
Jolanda chapeau go gore it!
Beste Fred, heel veel succes gewenst
Top Fred.
Succes ouwe! Jullie kunnen het Haagse Mopjes!💪🏽 Tot aan de finishlijn 😘
Super dat je mee doet aan dit mooie evenement
👍🏼
Heel veel succes allemaal 💪👌
Ik ben weer super graag jullie shirt sponsor.
Zoveel respect dat jij dit doet Uitgerekend jij Succes Kasandra
Mooi doel, heel veel succes!!
Zet 'm op!!
Mooi doel! Zet hem op moppen.
Go go go Irene!! Zet 'm op!!
Wat een kanjer ben jij zeg…. Zet ‘m op!
Zet hem op Irene!
Veel succes!
Zet ‘m op Irene (en andere Mopjes)!
Succes Irene! Keep up the good work!
Mooi initiatief van mijn lieve ex collega. En zeker voor en om een mooi doel te bereiken.
Veel succes Irene, respect!
Top, goede actie 😘
Geweldige actie, veel succes.
Veel succes!!!
Bij deze wil ik dat mooie doel met liefde steunen!
Mooie actie! Zet 'm op Bente 😀
Veel succes Jolanda! Wat n goeie actie!
Go Juf Kasandra! Wij geloven in jouw!
Wat een geweldige filmpjes en daarnaast een prachtig doel. Voor ons een win win situatie!
Wat een prachtig doel!
Gefeliciteerd Milly met deze mijlpaal. Fijne dag en veel geluk. Een heel goed jaar voor jullie beiden. Groetjes. Katlijn
Een goede run !!!
Doe je best, heel veel succes!!!
Wij steunen met liefde deze prachtige actie en deze mooie mensen!
Go meid! Trots!
Heel veel liefs en succes!! ❤️
Succes!!
Zet m op Arwen Adinda!! X
Heel veel succes!! 🍀🍀
Go go go!
Go girl!
Super dat jullie weer meelopen Succes x
Go go go
Wat een geweldig filmpje. De kids hebben er van genoten en de hele klas heeft het daarna gezien. 1 groot feest!
Wat een onwijs goed doel! Heel veel succes! Groetjes, Thamar (en 4 hele blije kinderen)
Wat een onvergetelijke avond!
€ / €24.000

